DVD, Cola Zero & Onyttigt.. 2008-12-19 @ 20:53:44

Ja, Coca Cola Zero kanske också räknas som onyttigt, men tyvär något jag blivit galen i. Det är Fredag kväll och det är dags för att koppla av och mysa i soffan :)

Det gick bra hos frissan, den enda besvikelsen var att luggen blev något  kortare än jag tänkt mig, men det växer och kommer vara perfekt om ett par veckor. Färgen blev fin, och ingen klippning av resten av håret bhövdes visst, han sa det var i god kondition. Jag skrattade och sa "Ja det var väl 'a first' - oftast får jag höra hur förfärligt mitt hår är och att det måste ha ditten, och datten... och definitivt  en rejäl ansning!". Man får tacka och buga.

Här kommer resultatet..



Ingen ful utväxt längre.. Fast nu verkar det ju som att det är lite inne.. Vilket enligt min mening är lika snyggt som smutsiga jeans med stora "blekta" fläckar i bak som ser mer ut som man kissat på sig eller suttit sig ner i något.. otrevligt. Ahem.. Bara min opinion <duckar>

Nej nu sitter älsklingen i soffan och väntar, va gulligt :)

Ha en riktigt trevlig kväll nu, det ska i alla fall jag.

Till er alla andra, Happy blogging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0