Lite Gladare... 2008-12-04 @ 16:28:45

Kan man ju verkligen säga att det blev här. Lite uppmuntrande i det dystra vintermörkret. Jag har ju gått omkring och tänkt att det är något med min blogg som inte är rätt, och det var nog det där med de mörka färgerna.

Så min vän, Jenny, gjorde en ny header till mig, jag förstår mig inte på vissa saker som hon är mycket bättre på än jag, och när jag fick den så blev det typ en inspiration till att pigga upp bloggen lite. Tack så mycket! Hoppas jag nån gång i framtiden lär mig lite mer om sånt här så jag kan skapa snygga headers osv..

Har rotat runt lite på internet och har läst om det här med weddesign. Jag la upp min första hemsida på nätet i 1998 (tror jag det var) - där kan man ju snacka om stenålder i jämförelse med idag. Det är helt otroligt vad man kan piffa till sin vrå på nätet.
Men mest otroliga är det som krävs. Visserligen så tror jag nog att det är som med mycket, när man inte vet någonting alls om något så verkar det väldigt komplicerat. Kan man bara språket, så går resten som på räls. Jag vet i alla fall en sak, jag vill lära mig! Och lära mig ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0