Mera ändringar.. 2008-12-07 @ 02:19:42

Så var man tillbaka till sitt egna tema, och med det menar jag, att, varenda gång jag gör något själv, så blir det bara mörker, dunkel och rent av, deprimerande färger. Men ska jag vara ärlig så finner jag dessa färger avkopplande, harmoniska och trevliga!

Det är inte så att jag inte gillade hur det såg ut innan, det gjorde jag. Men tack vare min väns inspirerande header så var jag bara tvungen att lära mig själv, och det man nu ser här är produkterna av mitt "lärande". Fast nu måste jag ju säga, att detta skulle inte vara möjligt utan en hel del "hjälp" från otroligt duktiga artister som skapat 'redskap' som jag använder när jag sitter i "konstverkstaden". Jag ska lägga till en länk i under 'Länkar' till en sida som var väldigt bra för att få fram material till mina alster, nämligen deviantART.

I min bakgrund har jag använt brushes, tillverkade av följande artister:

http://wyckedbrush.deviantart.com

http://falln-stock.deviantart.com

I min header klickade jag bara runt lite varstans tills något passade men glömde bort vems brushes jag anvnde, så dr kan man ju snacka om o vara lite disträ o' så... suck. Men tacksam kan man vara att alla brushes kommer ifrån artisterna på deviantART. Så, mitt tack går ut till dom, vilka ni nu var (ja ush ba dumt det låter).

And in english..

I am playing around at the moment, trying to get a hang of all this webpage-designing business. Mostly it's just so much fun that I can't help myself. I am guaranteed to use these brushes again and again in the future, so I will put in a permanent link to the artists at deviantART. As I go along I will indevidualize my credits to the artists there. But this is my first work, and the background is easy to make out which brushes I used. So my thanks and credits go out to:

http://wyckedbrush.deviantart.com

http://falln-stock.deviantart.com

In the header however I was just clicking around, and I have been going through all the brushes and trying to match them to the pictures in the various links I do have on my computer, just singlehandedly for the purpose of giving credits, but yes. I am a mother, and a very dizzy one at that, so I apologize for no personal recognition should you by some wild chance stumble across my humble blogg in the middle of nowhere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0