Mera stök.. 2008-11-27 @ 13:59:53

Är inte riktigt helt nöjd med min blogg ännu. Det är något som saknas, men jag vet inte riktigt vad. Visserligen så är det ju en del jag planerat att lägga in här som jag fortfarande pular med för att få färdigt, men jag tar min lilla tid. Stress är något jag inte vill dra på mig mer än vad jag har just för tillfället.

Tror nog inte det kommer hända mycket mer här just idag, när det gäller design. Kanske lite ändring av storlek och typsnitt. Lite finjustering osv. Får se vad som faller mig in. Jag känner mig så oerhört trött - kanske behöver uppgradera min järn-piller dos till 2 tabl. / dag. Har gått 2 dagar nu sen jag tog min sista mag-tablett. Jag hoppas verkligen att denna kuren räckte för att fixa min mage.. Nu är det väl en månad kvar tills jag ska in till sjukan igen och ta blodprov för att se om mitt blod-värde går uppåt mot ett mer normalt värde. <hoppas>

Visst är vinter underbart - Men mindre underbart är det när det kommer sådana dagar där temperaturen stiger ett par grader över 0 och allt det fina blir grådassigt slask, ush och fy säger jag!

Hoppas helgen håller bättre väder, hade ju tänkt ta ut vår lilla tjej i pulka för första gången.. Låt se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Mammilammi

Ja hallå ja!



Jamen detta går ju fint, o du & lilla mymlan är med åxå :) Var det du själv som klurade ut dottarna i kanten runt menyn?

Vi har minusgrader o snö ... inget tö här än ^^

2008-11-27 @ 16:25:48
Postat av: Mammilammi

suck



ser ut som det jag skrev inte gick in ... ok det var... nää jag väntar ett tag till o ser om det kanske bara e nån lagg eller nåt :P

2008-11-27 @ 16:30:43
Postat av: Mammilammi





hahahahahahaha ... jaa jag säger då det xD

2008-11-27 @ 16:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0